5 Mart 2016 Cumartesi

.

Sabahları erken uyanma manyaklığıma tekrar geri dönmüş bulunmaktayım.
Sabah saat 6yı gösterirken gözlerimi açtım ve neredeyse tamamen uykumu almıştım. Saatin 10 olduğunu düşündüğüm için hayli şaşırdım. Geri mi yatsam, kalkıp koşmaya mı çıksam diye düşünürken yağmur sesini duydum ve geri uyumanın en doğru tercih olacağına kanaat getirdim. Sonuçta pazar günü sabahtan uyuyamayacağım. Ama olan bu değil. Nedense -bunu gerçekten merak ediyorum- o saate kadar hiçbir şekilde kabus vs görmüyorum. Ama uyandıktan sonra uyuduğumda gördüğüm kabusların haddi hesabı yok. Daha dün yurtta öğle uykusuna yatmıştım ki ağlayarak uyandım. Hatta kendi çığlığıma uyandım bile diyebilirim. Öyle çok korkmuştum ki kalbimin eski ritmine dönmesi dakikalar sürdü...

Bu neden benim başıma geliyor acaba?

En kötüsü de her akşam saat 7de uyku bastırıyor. Yatmaya gidince de çarpıntıdan uyuyamıyorum. Yeter artık diyorum...

Neyse ki bir dersin okumalarını bitirdim bugün. Hem de spora gittim. Spor salonunda ben mekik çekerken ağırlık kaldıran beyefendiye selamlarımı gönderiyorum buradan. Evet, çok yakışıklıydın haberin olsun.

Bu akşam Hintli arkadaşımla skype yapacağız bir de. En çok heyecanlandığım şey bu. Kendileri dünyanın en hızlı konuşan insanlarından birisi olma yolunda ilerliyor. Ne zaman uyarsam binbir özür diler zaten... Master yapmak için gittiği okula muhtemelen seneye ya da sonraki sene exchange için gideceğim. Güzel bir tesadüf olacak gerçekleşirse...

0 yorum:

Yorum Gönder