1 Şubat 2016 Pazartesi

.

Bugün neden buradayım?

Aldığım kararları uygulayamıyor olduğum için. Buraya yazarsam belki hayata geçiririm? Ne dersiniz? Ben hiç zannetmiyorum...

Geçen gün D&R'a gittim, her zamanki gibi, raflar arasında dolanırken Murakami kitaplarının her birinin farklı raflara dağılmış olduğunu gördüm. Bu apaçık bir hakaretti! Elime aldım hepsini önce. Sayfalarını tek tek açıp rastgele birkaç cümle okudum. Yine ne güzel yazmışsın... Ankara'da kendime ödül olarak Kadınsız erkekleri almıştım ve her satırında kendimi bambşaka alemlerde hissediyorum. Murakami'nin böyle bir tesiri var üzerimde çözemediğim... Bir gün kitap yazarsam eğer sebebi kesinlikle o olacak.

Neyse, konuyu dağıttım. Aldığım kararlardan bir tanesi elimde halihazırda bulunan kitaplar bitmeden yeni kitap almamaktı ki asla uymuyorum bu karara. Neden uyamıyorum sanki... Ne zaman d&r'a gitsem, ya da idefix'ten bir mail gelse kendimi para harcarken buluyorum. Kendimi frenlemem lazım bu konuda.

Bir diğeri, düzeli spor yapmak. Yazın başlamıştım buna, her gün en az 3 saat spor yapıyordum ve vücudumdaki değişime inanamıyordum. Sonra okul başladı, sınavlar vs derken bir saldım ve 7 kilo aldım. Dile kolay... Şimdi aynanın karşısına geçtiğimde tombalak bir şey görüyorum sadece. Kendimi değil. Bunun da en somut şekilde farkına varışım bugün oldu. Annemle alışverişe gittik, uzun zamandır bana mont alacaktık; fakat bir türlü istediğim tarzda ve fiyatta bulamıyordum. Nihayet buldum, gerçekten çok ucuza, aldım ve annemin ısrarı üzerine birkaç tane de kazak denedim. Ama ne giyersem giyeyim ayna karşısındaki görüntüde bir değişim olmuyor. Anladım ki kilo almak bana kendime olan saygımı yitirtmiş...

Belki de tekrar Yoga'ya başlamak iyi gelir, çünkü yine kendimi depresyona girecek gibi hissediyorum ki bu hiç iyiye işaret değil. O aptal ilaçlardan kullanmak istemiyorum tekrar. İyiyim ben neyse.

Bir de bugün IF'in programına baktım, Can Bonomo geliyormuş bu hafta. Ne şanslıyım dedim. Ben Ankara'dayken kuş uçmaz kervan geçmez, ne zaman okul tatile girer tüm güzel konserler bir anda Ankara'da olur. Şaka mı bu?

Cheers.

0 yorum:

Yorum Gönder