29 Aralık 2015 Salı

29 Aralık gecesi



Şu saatlerde bir barda arkadaşlarımla shot atarken kendimi genç ve mutlu hissedebilirdim; ama bunun yerine yurtta oturmuş buz gibi soğuğa karşı bağrımı açmış müzik dinleyip Çince çalışıyorum. Çünkü hayat bazılarına karşı daha adil bence. 

Orwell'in Hayvan Çiftliği'nde beni en çok etkileyen kısım kesinlikle bütün hayvanlar eşittir; ama domuzlar daha eşittir kısmıydı. Şimdi bakıyorum da ne kadar da haklıymış. Düşünsenize, eşit miyiz? Kesinlikle hayır. Ruhum dışarıda olmak isterken gerek öğrenciliğin gereksiz yükü, gerek maddi imkansızlıklar sebebiyle buradayım ve bu satırları yazıyorum. 

Çünkü hayat adil değildir. 
Olmayacaktır da. 

Kendi fırsatlarımızı kendimiz yaratmalıyız. Ve size bir ipucu vereyim mi? Sizi sizin kadar düşünen tek insan annenizdir. Baba da değil. Kesinlikle anne. Yalnızca ona sonuna kadar güvenebilirsiniz. 

İyi ki varsın annem. 
Gereksiz şeyler yüzünden sinirini bozup sana kızsam da kendimden bile çok seviyorum seni. 

Yani her şeyden çok. 

0 yorum:

Yorum Gönder